Jump to content

[Solved] Inactive account


edusete7

Recommended Posts

Accounts cannot be restored at this time since our cpanel licenses have been revoked. Please refer to https://www.helionet.org/index/forum/1-news/ for more information.

A backup should exist for this account since it was archived, however it will need to be manually added so you can download it. Escalating this to Krydos for you so he can add the backup in case you want it.

Link to comment
Share on other sites

  • Krydos changed the title to [Solved] Inactive account

You'll need to create a new account on Plesk once signups are available again. Then extract the data you need from your backup and upload it to your new Plesk account. Once signups are available we can send you an invite to recreate your account on the same server so you don't have to signup at midnight UTC again.

Link to comment
Share on other sites

Em 7/8/2021 às 13h47, Krydos disse:

Você precisará criar uma nova conta no Plesk assim que as inscrições estiverem disponíveis novamente. Em seguida, extraia os dados necessários do seu backup e faça o upload para sua nova conta Plesk. Uma vez que as inscrições estejam disponíveis, podemos enviar um convite para recriar sua conta no mesmo servidor para que você não precise se inscrever à meia-noite UTC novamente.

Okey obrigado.
Ficarei muito grato se me enviar o convite.
Mais uma pergunta...
Qual é o endereço de Plesk, para que eu possa criar uma nova conta, se eu precisar???

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, edusete7 said:

Okey obrigado.
Ficarei muito grato se me enviar o convite.
Mais uma pergunta...
Qual é o endereço de Plesk, para que eu possa criar uma nova conta, se eu precisar???

OK thanks.
I will be very grateful if you send me the invitation.
One more question...
What is Plesk's address, so I can create a new account, if I need it???

Link to comment
Share on other sites

  • Krydos locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...